Special guest!

      Skrivet: 2014-06-25 Klockan: 13:01:40 Publicerat i:
Justja. Jag har ju helt glömt bort att berätta om vårt speciella besök som vi hade på Alcudia Pins förra veckan. Ingen mindre än vår allas Bert Karlsson satt i publiken och såg showerna tillsammans med sin familj. Måste säga att vi alla kände oss mer eller mindre nervösa över att han satt i publiken men vi lyckades omvandla vår nervositet till galet mycket energi istället och vi levererade hundratio procent på scenen!
 
Hann även sätta mig ner och mingla lite med Bert och hans familj efter sista showen. Jag har ju stött på Bert lite här och var under de åren jag har hållt på med musik och det var sjukt kul att träffa honom igen och framförallt att visa hur mycket jag har utvecklats sedan han såg mig senast (talang 2008).
 
Säga vad man vill om Bert Karlsson men jag har stor respekt för honom. Ärligare person finns inte att hitta någonstans och ser man tillbaka på allt han har åstadkommit under sina år i branschen är det svårt att inte imponeras av honom.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback