21/10

      Skrivet: 2014-10-21 Klockan: 17:26:40 Publicerat i:
Hola chicos!
Ännu en ny dag som spenderats på Alcudia Pins. Idag har jag vart ledig eftersom det är tisdag. Har gjort så lite som möjligt idag så jag fortfarande inte känner mig helt på topp. Hostar fortfarande en del emellanåt och är rätt så hes i rösten. Känns inte alls så roligt nu när det bara är knappt två veckor kvar och man såklart vill vara på topp när man kör de sista showerna med teamet. Å andra sidan ska jag jobba med detta i ytterligare sju månader och det vore ju inte alls så smart att slita ut rösten till max nu och sedan få mima hela säsongen på Gran Canaria. Nej. Istället ser jag till att ta hand om mig själv på dagarna och ta det extremt lugnt på scenen på kvällarna. Och korsar alla fingrar och tår såklart!
 
Har legat vid poolen och läst hela eftermiddagen och nu tänkte jag ta en dusch och sedan fixa till mig för kvällen. Det verkar som att det blir middag någonstans tillsammans med mitt fina team men inte helt spikat ännu. Hursom kommer det i alla fall bli en tidig kväll då jag ska ställa alarmet på 08.00 för att masa mig upp och hjälpa till i bamseklubben på förmiddagen.. #körbakör
 
xoxo
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback