Åtta.

      Skrivet: 2014-10-24 Klockan: 11:45:55 Publicerat i:
Holahola!
Fredag igen. Åtta dagar kvar. Ja, nu har jag börjat räkna ner. Åtta dagar kvar till jag lämnar den här ön för varmare breddgrader på Gran Canaria. Åh, vad jag längtar just nu. Vill verkligen att den här sista veckan ska gå fort samtidigt som jag känner lite vemod att lämna fina Mallorca. Blandade känslor alltså.
 
Idag var sista dagen i bamseklubben också. Sista gången jag ställde alarmet på 08.00. Fyfan! Aldrig mer. Dock kom det inga barn så jag kilade tillbaka till rummet igen vid halv elva. Nu har jag precis skypat med min älskade saknade vän Elin. Hon har jobbat på Rhodos den här säsongen och åker tillbaka till Sverige nu på söndag. I januari kommer hon förhoppningsvis och hälsar på mig på Gran Canaria. Skulle vara det absolut bästa! Saknar henne såå mycket nu.
 
Ikväll gör vi vår näst sista cirkusshow här på Alcudia Pins. Inomhus dessutom. Score! (NOT) Tekniken fungerar förvisso, men scenen är liten och väldigt svår att göra show på (framförallt cirkus). Vi får väl se hur det går. Tills dess blir det ett bad, lite läsning och mer skype.
 
Trevlig helg!
 
xoxo
 
Fina kollegor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback