#earlybird

      Skrivet: 2014-10-22 Klockan: 13:23:51 Publicerat i:
Hola!
Första tidiga morgonen på mycket länge idag. Alarmet ringde 08.00 och jag som verkligen INTE tycker om tidiga mornar snoozade mobilen ända till halv nio. Sen blev det frukost med Lykke och Nora och en väldigt lyckad BC därefter. Nu är jag tillbaka på mitt rum igen och har precis kokat kaffe. Tänkte försöka få någonting gjort nu när jag inte börjar jobba igen förrän i eftermiddag med BMP. Kanske rensa lite kläder eller skriva lite Q-cards? Känner jag mig själv rätt så kommer jag snart krypa ner i sängen och kolla på film..
 
Idag blåser det kallt på Mallorca och det blir hoddie på hela dagen. Allt är väl varmare än Sverige tänker jag. Men ändå. Nu ringer mat- och sovklockan till lunch.
 
A luego!
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback