last days..

      Skrivet: 2014-10-20 Klockan: 12:05:51 Publicerat i:
Hej och sorry gånger tio för den sämsta uppdateringsveckan den här säsongen. Mycket dåligt bloggande från mitt håll de senaste veckorna och det beror helt enkelt på att det varken har funnits tid eller lust till det. Som många av er antagligen såg på instagram så blev jag oslagbart överraskad av ett spontanbesök från Sverige i tisdags. Och inte vilka personer som helst. Min älskade pappa och faster ringde på dörren till min lägenhet i tisdags och fick mig att verkligen tappa hakan. Tårarna sprutade hela kvällen. Kunde verkligen inte fatta att det var sant. Fortfarande idag (nästan en vecka efter att de kom) har jag svårt att fatta att de har vart här hos mig. Har tagit tillvara på de dagar de var här och vi har hunnit med det där man vill hinna med tillsammans. Sol, bad, häng på balkongen, middagar och shower. Kunde inte ha blivit en bättre tillvaro när man är tillsammans med dessa älskade.
 
Fyra dagar flög förbi och pappa och Annica är åter hemma i Sverige och vardagen medan jag sitter kvar här på Mallorca med tolv återstående dagar kvar innan det är dags att flyga härifrån. (Känns för övrigt också helt sjukt otroligt).
 
Justja, i våra lägenhetskontrakt gick ut i tisdags så direkt efter pappa och Annica hade åkt blev det dags att packa ihop alla våra saker, flyttstäda lägenheten och flytta in i ett hotellrum på Alcudia Pins. Känns helt okej måste jag säga. Ska bo här nu de sista två veckorna. Nice är det. Badrummet är ju helt klart några levels högre med en powershower och varmvatten som ALDRIG tar slut. Perfection.
 
Nu sitter jag och dricker svenskt kaffe och försöker ta igen en hel del missat. Hoppas ni har haft en trevlig helg därhemma och att veckan börjar bra!
 
A pronto!
 
xoxo
 
 
Jocke, Becca och jag efter att ha städat och packat hela lägenheten.
 
De sista bilderna av lägenheten innan vi låste..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback