Sex.

      Skrivet: 2014-10-26 Klockan: 14:46:46 Publicerat i:
Hola! Sex dagar kvar och nu vankas sista arbetsveckan på Alcudia Pins. Sista söndagen på Mallorca. Sista 80talsshowen ikväll. Sista, sista, sista. Åh, så deprimerande det där lät. Är ju inte meningen men lite vemod är det faktiskt ändå (även om jag gör showen igen om en och en halv vecka). Rösten min är fortfarande inte återställt. I natt vaknade jag av att halsen började göra uppror. Trött i huvudet trots nio timmars sömn. Ont när jag sväljer. Fortfarande lite hostig. Hes. För jävligt.
 
Igår så ignorerade jag allt det där drog iväg till Alcudia för middag. Ett klokt beslut. Behövde verkligen komma bort från hotellet en stund. Jag, Becca och Mundo gick till en fantastiskt god restaurang. Har såklart redan glömt bort namnet på den men maten är oförglömlig. Mycket mycket nice! Helt klart ett ställe värt att besöka fler gånger. Kanske inte den här säsongen men nästa gång jag kommer tillbaka till ön.
 
Somnade bums till New Moon. Ja, jag har startat ett twilightmaraton med mig själv. Faktiskt rätt så mysigt. Får ett bra tillfälle att vila dessutom. Film är en av de bästa medicinerna. Ibland.
 
Ha en bra söndag!
 
xoxo
 
Min chickencurry som jag åt igår!
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Hittade dig när jag googlade Alcudia Pins efter att vi kommit hem igår och va glad jag är för det, nu har jag möjligheten att tacka dig för att ha bidragit till vår underbara semester!
Vilken fantastisk människa du verkar vara, helt Amazing på scenen och med bra hand om barn (Anton var överlycklig efter sin dag på Bamseklubben och för att inte tala om hur han pratat och fortfarande pratar om clownerna, Coco är favoriten! Att se hur hjärtligt han skrattade åt era shower gjorde dessa föräldrar mycket glada)
Återigen stort tack till Dig, gissar att vi inte sett det sista av dig :)

Många kramar
Bea och Anton

2014-10-27 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback