Sju.

      Skrivet: 2014-10-25 Klockan: 15:37:43 Publicerat i:
Moika!
Sju dagar kvar. En vecka. Idag är vi lediga igen och har hittills inte gjort någon nytta alls. Gick upp i tid för frukost idag. Dock var det ingen annan av mina kollegor där så satt i min ensamhet. Lite mysigt var det ändå. Gjorde mig världens godaste frukost (english style). Slängde i en tvätt också och passade på att ringa och prata med pappa och sen med mina saknade mormor och morfar. Hann även prata en kortis med finaste Mirjam och reda ut några frågetecken inför nästa vecka.
 
Nu har jag precis kommit upp ur badkaret och tänkte sätta mig ner och få iväg några mail. Tänkte faktiskt ge mig ut på en promenix lite senare. Kanske till Can Picafort och vända eller något. Behöver komma bort lite från hotellområdet nu känner jag.
 
Hoppas ni har en trevlig lördag!
 
xoxo
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback