Tre.

      Skrivet: 2014-10-29 Klockan: 13:00:46 Publicerat i:
Buenas!
Dan före dan före dan. Idag skiner solen igen men ändå är det verkligen kallt här i mitt rum. Eller kallt och kallt. Kallt för en som är van vid högsäsongsvärme. Ändå när jag tittar ut genom fönstret så ser jag folk som badar i både poolen och havet. Kan inte avgöra om de tycker det är skönt eller om de badar för att det hör till en all inclusive semester.
 
Ännu en mindre effektiv dag står på spel. Hade avslutningsmöte med cheferna från 2e i morse och sedan dess har jag skypat med Ellan, pappa, mamma och nu ringde precis Andrea. Sitter här och tittar på resväskan och inser återigen att jag borde börja packa lite. Senare. Någon gång.
 
Var bara tvungen att dela den här bilden på mig, Linn och Amanda. Två saknade personer just nu. Som jag för övrigt träffar igen om tre ynka dagar.
 
xoxo
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback