trettonde.

      Skrivet: 2014-10-13 Klockan: 12:01:34 Publicerat i:
Amen tjena!
Måntag igen. Ny vecka där hemma och sista dagen innan ledighet här på Mallorca. Idag är det sol och blå himmel igen (!). Helt sjukt! Jag och Becca sitter tillsammans på TG idag. Vi höll på att skrämma livet ur varandra i morse när vi vaknade. Jag kom ut ur mitt rum och skulle smyga in till henne för att se om hon var där och hon tänkte precis samma sak. Haha, började dagen med ett ordentligt skratt. Flinar till nu när jag tänker på det också..
 
Håller på och fixar lite med en spellista på spotify samtidigt som jag väntar på att mitt klipp på youtube ska laddas upp. Lovade ju att jag skulle visa er klippet där jag sjunger The Anthem och nu håller klippet som sagt på att laddas upp. Tid tar det vill jag lova. Började igår när jag satt här och det är fortfarande 133 minuter kvar... #killme
 
Anyways, hoppas ni mår bra där hemma och att ni får en bra start på veckan!
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback