no more silencium

      Skrivet: 2015-05-20 Klockan: 17:14:14 Publicerat i:
vad hände där? Sju månader utan one single update. Varken skriftligt eller muntligt. Nog för att jag har tänkt (på riktigt) i de där klassiska tankebanorna, ni vet. "I helgen så ska jag..." eller "Från och med årsskiftet är det dags att..." 
 
Vet inte riktigt hur jag plötsligt fick stelkramp i fingrarna men jag skyller (som vanligt) på att jag har haft så ofantligt mycket att göra. Dagarna på Gran Canaria blev till veckor som blev till månader som resulterade i ett halvår. Ett halvt år. Sex månader. Exakt sex månader faktiskt. Tiden flög förbi. Och för en gång skull satt jag inte och tittade på. Tredje och, i nuläget, sista säsongen för 2entertain och Fritidsresor blev den bästa. Jag växte ännu mer som människa och har med mig så mycket fint tillbaka till Sverige igen. 
 
Nu börjar en ny tid här hemma. Bring it on Sverige.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback